Kamloops

15 augustus 2015 - Kamloops, Canada

Reisdag 21: Er valt niet zoveel te vertellen. Kamloops is een grote stad in British Columbia en ooit was dit het leefgebied van de Indianen. Na de pelsjagers kwamen de goudzoekers en hun plaats werd op hun beurt weer door veeboeren ingenomen.  Trouwens het woord Indiaan wordt helemaal niet meer gebruikt het is Aboriginals of First Nations. In ieder geval waren we te laat om nog wat meer over de oorspronkelijke bewoners te weten te komen. Het museum/park sloot al vroeg. Jammer! We zitten aan de rand van de stad met allemaal winkelcentra, supermarkten en fastfoodrestaurants. Niet echt een geweldige plek en ik mis de natuur nu al en de rust. Wel een fijn hotel van alle gemakken voorzien. Het is echt als tussenstop bedoeld, omdat het nog een stuk rijden is naar Whistler. Het was erg warm toen we aankwamen en niet veel later werd het wel erg donker buiten en begon het te onweren en regenen. Ons plan was om na het eten naar het park gaan wat aan de Thomson River ligt, wat erg leuk en gezellig moet zijn, maar met dit weer.....laat maar zitten!
Op naar Whistler ons laatste verblijf voordat we overmorgen naar huis gaan...
See you later...
Liefs, XXX

1. Jos en Ellen:
    15 augustus 2015
    Lieve mensen,wens jullie nog een fijne laatste dagen en voor straks een goede reis.
  2. Jos en Ellen:
    16 augustus 2015
    O ja niet te vergeten. Bedankt dat we mee mochten lezen met jullie reis verhalen. Heb erven genoten. Xxx
  3. Laurette Toonen:
    Dank je meis leuk om te horen. Ik ben nog niet klaar hoor met schrijven haha! Onze terugreis is morgen. Maar evengoed heel lief van je. Tot gauw! XXX