Welkom op mijn reisblog!

17 juli 2015 - Wilnis, Nederland

Het gaat nu echt opschieten! We gaan nl. op reis naar de Verenigde Staten en Canada. Nog 8 dagen en we zijn weg. Laat ik bij het begin beginnen. Afgelopen september waren Ed en ik 25 jaar getrouwd en om dat te vieren wilden we heel graag met de kinderen een verre reis maken. Het was wel moeilijk om te kiezen waar we naar toe wilden, we vinden zoveel leuk. Natuurlijk is dit een luxe probleem. Toch kwamen we heel gauw bij Amerika uit, want dit land heeft wel ons hart gestolen als vakantieland en het zal dan de vierde keer zijn dat we naar dit prachtige land op vakantie gaan. Nu komt Canada er ook bij, dat is wel de eerste keer. Na veel wikken en wegen zijn we hier op uitgekomen: op zaterdag 25 juli vliegen we naar Washington en zullen daar 2 dagen verblijven, vandaar zullen we per trein naar New York reizen. Op 31 juli vliegen we naar Vancouver om vanaf daar een rondreis te gaan maken in de staten British Columbia en Alberta. De reispapieren zijn inmiddels binnen en de ESTA-formulieren zijn geregeld. Met een ESTA-formulier heb je toestemming om naar de Verenigde Staten af te reizen. Het aanvragen heeft wel even stress opgeleverd door een foutje mijnerzijds, maar uiteindelijk is het gelukt en hebben we toestemming. We zijn er wel achter gekomen dat we op zondag in Washington zullen zijn en dan zijn de overheidsgebouwen dicht. Niet zo handig dus en hebben er helemaal niet bij stil gestaan bij het boeken. Maar niet lang getreurd, we zullen kijken of we maandagochtend dan nog tijd hebben voordat we naar New York gaan om het Capitool te kunnen bezoeken. Voor de rest is er genoeg te doen dus het komt wel goed. Ik vind het leuk om een blog bij te gaan houden over de reis. Vind je het leuk om ons avontuur mee te lezen dan ben je van harte welkom onze reis te volgen.

Dat was het even voor nu, tot gauw.....

Liefs XXX

1. Annelies:
    18 juli 2015
    Wat een super trip gaat dit worden zeg! Geniet ervan en ik kijk uit naar je andere posts.

Liefs
  2. Laurette Toonen:
    18 juli 2015
    Dank je wel Annelies! Leuk dat je ons gaat volgen !
  3. Amanda Nortje:
    21 juli 2015
    Yay! we are ready to travel with you xxxx
  4. Laurette Toonen:
    21 juli 2015