Vancouver

1 augustus 2015 - Vancouver, Canada

Uitzicht vanaf de hotelkamerReisdag 7: Gisteren, verlieten we New York. Dat lijkt nu alweer zo lang geleden en in feite is dat ook zo we zitten helemaal aan de andere kant van het continent. We zijn gisteren opgehaald door een shuttle bus. De chauffeur een Afro American moest zo lachen toen hij ons op kwam halen uit de lobby en Kelvin zag die met z'n 2 meter opstond. Hij heeft nog nooit zo'n lange blanke jongen gezien zei hij. Hij ging hem niet naar het vliegveld brengen maar zou hem mee willen nemen naar de Brooklyn Nets, een basketbal team. 'You gotta play basketball man'! Hahaha. Het was weer zo grappig! Hij bleef maar met z'n hoofd schudden en lachen. We hebben een goede vlucht gehad bij Air Canada. Top was het met voor ons veel beenruimte. Dat zijn we niet gewend. Daarna nog door de douane dat ging gelukkig ook vlot. Vanaf het vliegveld de Sky train genomen naar het centrum dit is een automatische trein die ondergronds van het vliegveld naar het waterfront rijdt en bij ieder station stopt. Bij het centrum moesten wij eruit en maar een paar straten lopen en vonden het hotel. We zitten op de 16e verdieping in een giga studio. Echt geweldig! We gaan zo ontbijten en dan de stad in. We hebben alleen vandaag om de hoogtepunten te bekijken. Morgen begint onze rondreis. We hebben nu trouwens 9 uur tijdsverschil met Nederland. De foto is ons uitzicht vanaf onze hotelkamer.
See you later...
Liefs, XXX

1. Jos en Ellen:
    1 augustus 2015
    Haha die Kelvin. Hij zou inderdaad een goede voor basket bal zijn. Dat zijn toch ook weer de leuke dingen om mee te maken. Geweldig.