West Kelowna dag 2

4 augustus 2015 - West Kelowna, Canada

Dag 10: het was een heerlijke dag gisteren. Er valt niet veel te vertellen eigenlijk dan dat het super relaxt was. Het is gewoon een paradijsje hier. De sfeer en de mensen hier zijn relaxt en zijn erg vriendelijk. Het weer viel wat tegen, het was bewolkt, maar evengoed erg warm. Het was in ieder geval goed toeven aan het zwembad. Ed en Yannick hebben nog in het meer gezwommen. Ik niet, de legende is dat er een monster leeft op de bodem van het meer en dat een neef van Nessie moet zijn uit Schotland. Die legende bestaat echt en het schijnt toeristen aan te trekken, net als in Schotland. Nee hoor, daarom niet, er liggen allemaal kiezels en stenen dus voordat je kunt gaan zwemmen moet je daarover heen. Erg glibberig en sinds mijn val ben ietwat bang weer te vallen, vandaar dat ik me er niet aan waag.
Vandaag hebben we weer een reisdag op het programma, op naar Revelstoke. Een route van 194 km. Onderweg zullen we het eerste Nationale Park aandoen niet ver van de eindbestemming van vandaag; Mount Revelstoke.
See you later...
Liefs, XXX